اخبار امروز افغانستان هرات - پرونده ویژه/ تخریب وحدت شیعه و سنی در افغانستان هدف مهم ... : درخبرنامه‌ی که امروز از سوی این اداره به نشر رسیده، آمده است که تمام وسایط نقلیه به استثنای موتر باربری نوع تیلر می‌ توانند با زنجیر «چَین» از این مسیر رفت ‌و آمد کند.

اخبار امروز افغانستان هرات - پرونده ویژه/ تخریب وحدت شیعه و سنی در افغانستان هدف مهم ... : درخبرنامه‌ی که امروز از سوی این اداره به نشر رسیده، آمده است که تمام وسایط نقلیه به استثنای موتر باربری نوع تیلر می‌ توانند با زنجیر «چَین» از این مسیر رفت ‌و آمد کند.. اخبار ایران و جهان اخبار روز. شهر هرات افغانستان به دست طالبان سقوط کرد + فیلم. امروز شنبه ۲۳ مرداد، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، بدون تغییر نسبت به روز قبل به ۲۶۰۵۸ تومان ثبت شد. مراکز ولایت‌های افغانستان یکی پس از دیگری به تصرف طالبان در می‌آید. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است.

اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. ملالی جویا، فعال حقوق زنان از هرات میرزا محمد یارمند، معاون پیشین وزارت کشور افغانستان حبیب الرحمان پدرام، نماینده. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. اخبار ایران و جهان اخبار روز. وضعیت امروز افغانستان، نتیجه‌‌ی دروغ و فریب است.

گراف صعودی کووید۱۹ در افغانستان؛ ۱۲۳ واقعۀ جدید ثبت شد
گراف صعودی کووید۱۹ در افغانستان؛ ۱۲۳ واقعۀ جدید ثبت شد from gdb.voanews.com
پیش‌بینی روابط اقتصادی ایران و افغانستان پس از طالبان/ نقش بازار هرات در تحریم ایران چه بود؟ دفاعی قضایی سیاست داخلی بین الملل انتخابات رهبری دولت مجلس سیاست خارجی. امروز رکورد مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران شکست. آخرین اخبار از تحولات افغانستان؛ سقوط مراکز ۳ ولایت و ۷ ولسوالی به دست طالبان/اشرف غنی: پربیننده ترین اخبار جهان روز. دولت افغانستان امروز هفتم اسد/مرداد را روز ملی پرچم اعلام کرده است. اخبار ایران و جهان اخبار روز. 41 میلیون نفر در سراسر جهان در معرض خطر گرسنگی قرار دارند.

سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد.

پیش‌بینی روابط اقتصادی ایران و افغانستان پس از طالبان/ نقش بازار هرات در تحریم ایران چه بود؟ رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد.  بزرگ‌ترین پایگاه نظامیان آمریکا در شرق افغانستان به‌دست طالبان افتاد. ایران برای برقراری ثبات که نیاز نخست امروز افغانستان است تلاش خواهد کرد و به‌عنوان کشور همسایه و برادر، همه گروه‌ها را دعوت به. زلزله همزمان در 2 استان ایران / صبح امروز همه وحشت کردند. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید. درخبرنامه‌ی که امروز از سوی این اداره به نشر رسیده، آمده است که تمام وسایط نقلیه به استثنای موتر باربری نوع تیلر می‌ توانند با زنجیر «چَین» از این مسیر رفت ‌و آمد کند. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است. وضعیت امروز افغانستان، نتیجه‌‌ی دروغ و فریب است. طالبان شکست می‌خورد؛ به معامله‌ای که تحمیل شود تن در نمی‌دهم. ژوئن 26, 2021 اخبار امروز. سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان، طبق خبرنامه امروز (شنبه، ۲۳ اسد) ارگ، بر اساس حکم ریاست جمهوری، محمداشرف غنی، جنرال سمیع سادات به حیث.

طالبان شکست می‌خورد؛ به معامله‌ای که تحمیل شود تن در نمی‌دهم. آخرین اخبار از تحولات افغانستان؛ سقوط مراکز ۳ ولایت و ۷ ولسوالی به دست طالبان/اشرف غنی: در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است. راهکار حل جنگ و مشکلات امروز افغانستان تحقق صلح حقیقی است. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند.

اولین فلم از حمله انتحاری امروز کابل +18
اولین فلم از حمله انتحاری امروز کابل +18 from www.afghantelex.com
اخبار ایران و جهان اخبار روز. مرد شماره یک آمریکا در لبنان کیست؟ چرا «ریاض سلامه» یارانه سوخت را حذف کرد؟ آخرین تحولات و اخبار مربوط به افغانستان را در این مطلب پیگیری کنید. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران. ملالی جویا، فعال حقوق زنان از هرات میرزا محمد یارمند، معاون پیشین وزارت کشور افغانستان حبیب الرحمان پدرام، نماینده. دفاعی قضایی سیاست داخلی بین الملل انتخابات رهبری دولت مجلس سیاست خارجی. مراکز ولایت‌های افغانستان یکی پس از دیگری به تصرف طالبان در می‌آید. شهر هرات افغانستان به دست طالبان سقوط کرد + فیلم.

امروز شنبه ۲۳ مرداد، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، بدون تغییر نسبت به روز قبل به ۲۶۰۵۸ تومان ثبت شد.

مرد شماره یک آمریکا در لبنان کیست؟ چرا «ریاض سلامه» یارانه سوخت را حذف کرد؟ برخی منابع آمریکایی می گویند کارکنان و دیپلمات های سفارتخانه این کشور در افغانستان با نزدیک شدن طالبان به کابل، به فرودگاه این شهر منتقل شده اند. پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسكتبال و.)ونتایج بازیها و جداول لیگ های ورزشی را بصورت زنده ارائه می کند. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.  بزرگ‌ترین پایگاه نظامیان آمریکا در شرق افغانستان به‌دست طالبان افتاد. خبرهای جدید امروز افغانستان دوشنبه ۱۴ سرطان ۱۴۰۰ برابر با ۵جولای ۲۰۲۱ از چینل تمران میدیا. Know what's coming with accuweather's extended daily forecasts for هرات, هرات, افغانستان. موارد پیدا شده برای تگ بازار هرات. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید. بیانیه طالبان در واکنش به تحولات افغانستان: سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. طالبان شکست می‌خورد؛ به معامله‌ای که تحمیل شود تن در نمی‌دهم.

ملالی جویا، فعال حقوق زنان از هرات میرزا محمد یارمند، معاون پیشین وزارت کشور افغانستان حبیب الرحمان پدرام، نماینده. به گزارش رکنا، رئیس شورای عالی امنیت ملی امنیت، ثبات و رفاه را حق مردم افغانستان دانسته و تاکید کرد: امروز شنبه ۲۳ مرداد، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، بدون تغییر نسبت به روز قبل به ۲۶۰۵۸ تومان ثبت شد. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. دولت افغانستان امروز هفتم اسد/مرداد را روز ملی پرچم اعلام کرده است.

راه آهن سنگان تا هرات افغانستان امسال افتتاح می شود
راه آهن سنگان تا هرات افغانستان امسال افتتاح می شود from idat.ir
پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسكتبال و.)ونتایج بازیها و جداول لیگ های ورزشی را بصورت زنده ارائه می کند. درخبرنامه‌ی که امروز از سوی این اداره به نشر رسیده، آمده است که تمام وسایط نقلیه به استثنای موتر باربری نوع تیلر می‌ توانند با زنجیر «چَین» از این مسیر رفت ‌و آمد کند. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. وضعیت امروز افغانستان، نتیجه‌‌ی دروغ و فریب است. پربیننده ترین اخبار جهان روز. آخرین تحولات و اخبار مربوط به افغانستان را در این مطلب پیگیری کنید. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی صفحه افغانستان. ژوئن 26, 2021 اخبار امروز.

دولت افغانستان امروز هفتم اسد/مرداد را روز ملی پرچم اعلام کرده است.

وضعیت امروز افغانستان، نتیجه‌‌ی دروغ و فریب است. دفاعی قضایی سیاست داخلی بین الملل انتخابات رهبری دولت مجلس سیاست خارجی. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. مرد شماره یک آمریکا در لبنان کیست؟ چرا «ریاض سلامه» یارانه سوخت را حذف کرد؟ .امروز افغانستان,سلام افغانستان,ولایت هرات,bbc persian,خبرهاي امروز افغانستان,تازه‌ترین خبرهای افغانستان,خبرفوری افغانستان,اخبار امروز افغانستان امروز,خبر فوری افغانستان هرات,تازه ترین خبرهای افغانستان امروز,tolonews 6 pm news, هرات ,هرات ,افغانستان, خبرفوری. اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید.  بزرگ‌ترین پایگاه نظامیان آمریکا در شرق افغانستان به‌دست طالبان افتاد. خبرهای جدید امروز افغانستان دوشنبه ۱۴ سرطان ۱۴۰۰ برابر با ۵جولای ۲۰۲۱ از چینل تمران میدیا. امروز شنبه ۲۳ مرداد، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، بدون تغییر نسبت به روز قبل به ۲۶۰۵۸ تومان ثبت شد. خبرهایی از دنیای سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و هنر، ورزش و علم و تکنولوژی که گزارشگران ما از گوشه و کنار دنیا به اطلاع مخاطبان می‌رسانند و تحلیل کارشناسان برجسته. آخرین تحولات و اخبار مربوط به افغانستان را در این مطلب پیگیری کنید. پیش‌بینی روابط اقتصادی ایران و افغانستان پس از طالبان/ نقش بازار هرات در تحریم ایران چه بود؟

تازه ترین اقدامات آمریکا در تحولات افغانستان دستور نابودی اسناد محرمانه و ورود نظامیان این کشور برای تخلیه سفارت‌شان در کابل از سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت اشرف غنی است/عکس اخبار افغانستان. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama